Pasang iklan Anda di sini.
https://goo.gl/Io3Xqy

Selasa, Februari 26, 2013

0 Jalankan aplikasi IOS pada PC anda dengan iPadian

Selepas membaca artikel ini, anda akan mendapati ia mudah untuk IOS aplikasi pada PC anda. Untuk menjalankan IOS aplikasi pada komputer anda, anda boleh menggunakan emulator iPad yang membolehkan anda untuk mengakses aplikasi IOS langsung pada PC anda.

Emulator kami mencadangkan anda adalah iPadian. Perkara yang baik mengenai emulator iPadian adalah bahawa ia berjalan pada semua sistem operasi seperti Windows, Linux dan Mac.iPadian meliputi PC anda dengan antara muka pengguna IOS supaya ia berasa seperti anda menggunakan iPad. Emulator ini menawarkan anda sebuah app store dengan beberapa aplikasi yang dipasang pra seperti iPad. Kelemahan sahaja atau anda boleh mengatakan ia had emulator ini adalah bahawa anda tidak boleh menjalankan setiap aplikasi pilihan anda pada PC anda. Anda hanya boleh menggunakan app store sendiri dan hanya boleh memasang aplikasi yang ada di sana.



Kini hanya memuat turun iPadian diSINI dan pastikan anda mempunyai Adobe Air dipasang pada PC anda. Jika tidak ada , maka dapatkan nya ia dari http://www.downloadcrew.com/article/23732-adobe_air_3   <--link ini.   .



Ini adalah semua tentang menjalankan IOS aplikasi pada PC menggunakan iPadian. Cubalah dan mengulas apa yang anda fikir ia dan jika anda tahu mana-mana emulator IOS lain maka sila bagitau/share dalam kotak komen di bawah. Belajar bagaimana untuk menjalankan aplikasi java pada PC anda KLIK DISINI dan KLIK DISINI untuk menjalankan aplikasi Android pada PC.

SUMBER : http://hitdad.com/run-ios-apps-on-your-pc-with-ipadian/

0 komentar :

Catat Ulasan