Pasang iklan Anda di sini.
https://goo.gl/Io3Xqy

Ahad, Mac 17, 2013

0 Cara untuk Padam Semua Inbox Facebook dgn Satu Klik

Memadam mesej di Facebook tidak semudah memotong e-mel anda, seperti Facebook bercadang untuk menyimpan sejarah perbualan anda dalam Mesej dan Chat Facebook utuh.





 
Untuk memadam mesej di Facebook, anda akan perlu untuk membuka mesej individu, pergi ke pilihan dan mula memilih mesej yang anda mahu padam. Jika anda mempunyai banyak mesej, proses itu boleh menjadi sangat memakan masa. Jika tidak, anda hanya boleh mengeluarkan mesej dari senarai mesej, tetapi melakukan perkara ini tidak akan membuang mesej kekal. Sebaliknya, ia akan diarkibkan, dan akan muncul semula apabila seseorang menghantar anda mesej baru.

Berikut adalah di mana kita membawa masuk beberapa iaitu bantuan 'Facebook Fast Delete Messages', lanjutan untuk pelayar Chrome anda yang akan membolehkan anda untuk memadam mesej Facebook dengan satu klik.


 
MEMADAM SEMUA INBOX FACEBOOK SEKALI GUS



Untuk mengambil kawalan mesej Facebook anda, pergi ke halaman extension Facebook Fast Delete Messages dan anda klik Tambah ke butang Chrome untuk memasang.




Setelah dipasang, lanjutan diaktifkan secara automatik. Sekarang untuk memadam mesej Facebook anda dengan hanya satu klik tanpa perlu membuka halaman perbualan individu membuka halaman Mesej Facebook anda. Anda akan melihat dua butang tambahan, satu di bar atas dan lain diserlahkan dalam warna merah. Klik butang ini untuk secara kekal memadam mesej dan perbualan anda.


 KESIMPULANNYE

Dengan Chrome Extension  ini, anda tidak perlu pergi melalui proses yang panjang memadam mesej, selama-lamanya mengklik untuk memadam mesej Facebook anda. Dapatkan lanjutan dipasang ke pelayar Chrome anda, dan kini anda boleh memadam mesej dengan satu klik!